SPAR – WMF loyalty promotion is a success
SPAR’s current loyalty promotion focuses on the WMF ProfiSelect cookware product range. In the ‘Versatile like masters’ promotion shoppers have to collect 30 stickers (they get one for each HUF 1,000 spent) until 9 March 2016 to buy any of the 12 WMF ProfiSelect products at reduced prices.
WMF has been manufacturing premium kitchenware since 1853 and in the last few years did several loyalty promotions in cooperation with SPAR stores. Products include kitchen utensils, storage containers, digital scales, a peeling knife and a mixer. Points can be redeemed for WMF products until 19 March 2016, while stocks last. All 12 products can be purchased at full price too. (x)
Related news
Ultra-fresh and homemade: SPAR’s convenience product offering reaches a new level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >1,400 professionals are working behind the scenes of this weekend’s SPAR record marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
GfK’s November German consumer sentiment index worsened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee is the best-performing sustainable retail facility in the Eastern European region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olasz boros áttörés Budapesten: 11 pincészet, 33 érem a Winelovers Wine Awards-on az ITA támogatásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
