Sikeres a SPAR–WMF hűségakció
Nem csak az új házasoknak lehet szüksége millió apróságra a konyhában, hiszen a konyhai eszköz fogyóeszköz. A hőálló edények eltörnek, néhány év alatt a botmixer motorja is elfárad, a hámozókés kicsorbul, ha véletlenül azzal feszegetjük a befőtt tetejét, sőt még a konyhai mérleg is meghibásodhat.
Még szerencse, hogy mindezek könnyen pótolhatók a SPAR-csoport most futó hűségakciójának keretében, melynek középpontjában a WMF ProfiSelect termékcsaládja szerepel. A „Mesterien sokoldalú” akcióban – mely során a hűségpontok gyűjtése március 9-ig tart – 12 féle konyhai eszköz szerepel. A vásárlók 30 matrica beragasztásával, jelentős kedvezménnyel vehetik meg a termékek valamelyikét, matrica a vásárlások minden 1000 forintja után jár.
A prémium konyhai eszközöket 1853 óta gyártó WMF márka termékei az elmúlt években már többször szerepeltek a SPAR-csoport áruházainak hűségprogramjában, hiszen az élelmiszerkiskereskedelmi vállalat mindig arra törekszik, hogy vásárlóinak sokoldalúan használható, praktikus eszközöket
kínáljon.
A WMF-hűségakcióban 11 termék hűségpontok, egy pedig SuperShop-pontok beváltásával érhető el. A SuperShop kártyával rendelkezők a négyrészes Teddy gyermek evőeszközkészletet szerezhetik be kedvezményesen 300 SuperShop pontért és 2999 forintért.
A hűségprogramban elérhető konyhai eszközök között emellett hűtésre és sütésre egyaránt használható tárolóedény, digitális mérleg, keverőtál, univerzális fedő, hámozókés, kézi mixer és botturmix is szerepel. A tapadásmentes borítású, öntött alumínium sütőedény pedig csak az INTERSPAR áruházakban vásárolható meg kedvezményesen, a hűségakció ideje alatt.
A hűségpontokat március 19-ig lehet beváltani az árukészlet erejéig. Az említett 12 cikk mindegyike – szintén az árukészlet erejéig – teljes áron is megvásárolható. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >