Neither footballers nor their market value are immune to the pandemic
Football and sports in general were forced to stop about 2 months ago. The situation has brought a whole series of unforeseen logistical, financial and legal problems, causing serious headaches for all players in the European football ecosystem. Losing ticket revenues and UEFA qualification fees, failed promotional revenues, uncertain media, commercial and sponsorship revenues – just to name a few of the items at stake.
Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corporate operations are changing – you can no longer stay competitive by simply cutting costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The combined team of the Kings, Sponsi, received the 57th Kékszalag KPMG Fair Play Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
