Second Soproni Beer Rally was focusing on water
HEINEKEN Hungária organised the second Soproni Beer Rally. Drivers of the 10 journalist teams had to cover a distance of 300km to reach Sopron’s VOLT Festival. This year the event was focusing on water. Márta Pálfalvi, human resources and corporate relations director of the brewing company told: 95 percent of beer is water, so having enough clean water and economic water use are essential in beer production. //
Related news
Heineken lays out plan to grow beer sales, cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Imre Hubai: one billion cubic meters more water is being retained in the landscape than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken’s latest move to impact hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More plies, greater choice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HUF 67bn budget for sustainable water management
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
