Sales remain concentrated when it comes to creames
Cream retail sales were realised in the value of HUF 7 billion in January-September 2016. Like-for-like value sales rose 3 percent and volume sales got 4 percent better. Cream sales are a little more concentrated than the average of the 90 grocery categories audited by Nielsen. Hypermarkets lost 1 percentage point from their share in value sales, while the 401-2,500m² channel gained 1 percentage point. 400m² and smaller shops realised nearly 30 percent of value sales.
Related news
97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Costa Art & Craft competition is starting!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spain’s Deoleo Sees Olive Oil Prices Staying High Until June 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Data-driven decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >