Fighting those extra kilos with salads
In May Eisberg started its Salad Month initiative for the first time, calling attention to the importance of a diverse and balanced diet. Eisberg urges consumers to regularly have as many fresh vegetables as possible – this is why the company launched the Diétás Dilemma podcast and a prize game on Facebook. Head of sales and marketing Judit Szalai added: they now put 20g more in their Hungary’s Salad product. //
Related news
Paradise isn’t here yet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agora Vision: Demand for Hungarian Products won’t drop in the future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a pink-wrapped salad for the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
