Salátákkal a plusz kilók ellen
Májusban hagyományteremtő szándékkal indította el az Eisberg a Salátázás Hónapját azzal a céllal, hogy még nagyobb reflektorfénybe helyezze a kiegyensúlyozott, változatos étrend témakörét – ami egyébként is missziójuknak számít. A tavaszi hónap azért is tökéletes időpont a változások elindítására, mert ilyenkor rengetegféle saláta érhető el lokálisan. Az Eisberg pedig hazai termelőktől szerzi be az alapanyagok nagy részét – ezzel is támogatva a magyar gazdaság élénkítését.
Az Eisberg arra bátorítja a fogyasztókat, hogy a Salátázás Hónapját ünnepelve minél több és minél sokfélébb salátát, friss zöldséget építsenek be az étrendünkbe. Ennek érdekében elindították a Diéta Dilemma című podcast adásukat, a Facebookon pedig nyereményjátékot is szerveztek.
– Mindemellett plusz 20 grammot csomagolunk Az Ország Salátája nevű mixünkbe, és extra akciós kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók az áruházak polcain. Reméljük, ezzel minél több emberhez el tudjuk juttatni a salátázás örömét – mondta Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi és marketingvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Idén is átadásra kerültek „Az év legsikeresebb promóciója 2023” díjak
Idén 15. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében „Az év legsikeresebb promóciója”…
Tovább olvasom >A mentesség ma már a minőség
A mentes termékek piacát alapvetően két fő fogyasztói csoport formálja:…
Tovább olvasom >Árprésben az olajok
„Egyenlő pályák, egyenlő esélyek. Én biciklivel megyek” – mondta egykoron…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: már most látszanak a pozitív hatásai a kötelező bolti akcióknak
Bár csak rövid ideje van hatályban, hiszen június 1-jén vezették…
Tovább olvasom >Újabb ötletes nyereményjátékkal rukkolt elő a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik…
Tovább olvasom >SAP-vel pörgetik fel a körforgásos gazdaságot is
2023 júliusától teljesen átalakul a magyarországi hulladékgazdálkodási rendszer. A MOL…
Tovább olvasom >