Rózsaszín csomagolású salátával a mellrák elleni küzdelemért
Októberben a megszokottnál több helyen találkozhatunk rózsaszínnel, hiszen a mellrák elleni küzdelem jegyében telik világszerte. Az Eisberg Hungary Kft. idén is kiveszi a részét a fogyasztók figyelmének felkeltéséből: szeptember végén kerül a boltok polcaira a Pink mix saláta- és zöldségkeverék. Az eladásból származó bevétel egy része a Mellrákinfó Egyesületet támogatja, amely a mellrákszűrések fontosságának minél szélesebb körben való megismertetésére jött létre, és működik közel egy évtizede. A Pink mix vásárlói így nemcsak saját egészségükért tesznek a tápláló salátakeverékkel, hanem egy nemes ügyet is támogatnak: a mellrák korai felismeréséért folytatott küzdelmet.
Adománygyűjtés és együttműködés a Mellrákinfó Egyesülettel
Az Eisberg Hungary Kft. idén szeptember 25. és november 8. között minden egyes Pink mix eladása után 10 forintot adományoz a Mellrákinfó Egyesületnek, amely a mammográfiás szűrések fontosságát hirdeti. A Tesco üzleteiben értékesített saláták esetében pedig csomagonként 5 forinttal támogatja a Tesco Go Pink kampányát, amely október 1-31. között zajlik és idén a Szent Margit kórház Onkológiai osztálya a kedvezményezettje. A Mellrákinfo Egyesület a tavalyi kampány során összegyűjtött közel 2 millió forintos adományból vénaszkennert vásárolt a miskolci és a dél-pesti kórházaknak. Az idei kampány célja is a kórházak onkológiai osztályának támogatása, valamint, hogy hozzájáruljanak a mellrákkal küzdő betegek gyógyulásához és a vizsgálatok, kezelések megkönnyítéséhez.
„Pink mix termékünkkel szeretnénk hangsúlyozni elkötelezettségünket a mellrák elleni küzdelem iránt, és arra ösztönözni vásárlóinkat, hogy egészséges választásukkal támogassák a szűrések és a gyógyulás ügyét. A nagyobb rendezvényeken is kóstoltatjuk a terméket, népszerűsítjük a korai felismerés fontosságát: Pink mixet adunk például a rózsaszín pólóban futóknak a 39. Spar Budapest Maraton Futófesztiválon, október 12-13-án”
– mondta Gál Judit, az Eisberg Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetője.
Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület alapítója kiemelte az Eisberg és a Mellrákinfó közötti hosszú távú együttműködés különleges jelentőségét:
„Az Eisberg iránti hálám az évek során csak tovább nőtt. Az, hogy a cég idén is támogat minket a Pink mixen keresztül, egy olyan gesztus, amely túlmutat az üzleti kapcsolatokon. Mindannyian különbözőek vagyunk, és más-más módon érhetünk el embereket – valakit a salátán keresztül, mást talán egy személyes beszélgetéssel. Ez az összefogás egyre több szálon fut, és minden esemény alkalmával érezhető a közös cél ereje, hogy együtt változást hozhatunk.”
Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi vezetője hozzátette:
„Nagyon örülünk, hogy a tavalyi Pink promócióban résztvevő partnereink idén is az ügy mellé álltak, és továbbra is forgalmazzák a Pink mixet. Külön köszönjük azoknak az új partnereknek, akik idén először csatlakoztak a kampányhoz, és a termék forgalmazásával hozzájárulnak ahhoz, hogy minél több nőhöz eljusson a szűréseken való részvétel fontossága, mert a korai diagnózis életet menthet!”
A rózsaszín csomagolású saláta útja
Az Eisberg négy évvel ezelőtt alkotta meg a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket azzal a céllal, hogy a termék hírét vigye az ingyenes mammográfiás szűrés fontosságának, hiszen a korai diagnózis legalább annyira fontos a gyógyulás szempontjából, mint a megfelelő kezelés, az időben felismert mellrák 5 éves túlélési esélye a hazai statisztikák alapján 95%. A Pink mix salátakeverék összetevői között található szív alakú répaszeletek a segítségnyújtás szimbólumai, mellette pedig piros lollo saláta, cékla és zöld saláta teszi táplálóvá a keveréket. Tápláló összetétele miatt rendkívül sokoldalú, hiszen gazdag A-vitaminban, B-vitaminokban, valamint C- és K-vitaminban, továbbá kalciumot, káliumot, magnéziumot, foszfort, vasat és nátriumot is tartalmaz.
Új Pink mix csomagolás debütál a Spar Budapest Maratonon
Az idei évben az Eisberg márka megújulásának részeként a cég a Pink mix terméket új csomagolásban juttatja el a vásárlókhoz. Az új dizájn bemutatására a 39. Spar Budapest Maraton Futófesztiválon kerül sor október 12-13. között, ahol a látogatók megkóstolhatják a salátakeveréket és részt vehetnek a Race for the Cure sétán. Az Eisberg játékra hívja a futókat, ugyanis mindenki, aki rózsaszínben vesz részt a versenyen, Pink mix csomagot kap ajándékba.
Kapcsolódó cikkeink
Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Évente mintegy 8000 emlőrákos esetet diagnosztizálnak hazánkban
Az emlőrák továbbra is az egyik vezető daganattípus a felnőtt…
Tovább olvasom >Különleges kamionokat indít útnak a Waberer’s és a Volvo Trucks a mellrák elleni küzdelem jegyében
Rendhagyó akcióval csatlakozik a mellrák elleni küzdelemhez a Waberer’s Csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak
Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik…
Tovább olvasom >NGM: nyáron tovább nőtt a SZÉP-kártya népszerűsége
A 2024-es év eddigi eredményei is megerősítik, hogy a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Kihívásokkal teli piac: miért nehéz fenntarthatóan termeszteni az édesburgonyát Magyarországon?
Bár az édesburgonya népszerűsége és a kereslet iránta folyamatosan nő…
Tovább olvasom >