French online retailer Picnic launches private label range
Online supermarket group Picnic, which is present in the markets of the Netherlands, Germany and France, has unveiled a new range of 2,000 private label SKUs, as part of its mission to “democratise online grocery shopping”. Picnic has worked with the UK-based strategic design consultancy big fish for two years on the development of its multi-level product range.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/6-7.
Related news
Picnic opens advanced e-commerce distribution centre in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Picnic joins forces with Intermarché in France
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Picnic continues French expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >