Saját márkás termékcsaládot indít a francia online kereskedő, a Picnic
A 2015-ben Hollandiában útjára indított és még Németországban és Franciaországban jelen lévő online szupermarketcsoport, a Picnic 2000 cikkelemet magába foglaló saját márkát vezetett be a piacra. E lépésével a vállalat az „online élelmiszer-vásárlást kívánja demokratizálni”.
A csoport két évig dolgozott az Egyesült Királyságban működő, 1994-ben alapított big fish stratégiai tervezési tanácsadó céggel együtt a többszintű termékcsalád fejlesztésén azzal a céllal, hogy azok „jól mutassanak az otthonokban, ahelyett, hogy a szupermarketek polcán harcolnának a figyelemért”.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A németországi online drogéria-piacot célozza a Picnic
A Picnic online szupermarket az Edeka német szupermarketlánc segítségével bővíti…
Tovább olvasom >Bemutatkoznak az elnökségi tagok I.
Az új elnökség tagjaitól azt kérdeztük, milyen feladatot látnának el…
Tovább olvasom >Együtt a szakma
A HoReCa-szegmensben érdekelt hazai vállalkozások egyik legjelentősebb seregszemléjeként áprilisban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >A brit Co-opban terjeszkedik a Beyond Meat
A Beyond Meat növényi alapú alternatívái már az Egyesült Királyság…
Tovább olvasom >Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál…
Tovább olvasom >