Saját márkás termékcsaládot indít a francia online kereskedő, a Picnic

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 20. 11:32

A 2015-ben Hollandiában útjára indított és még Németországban és Franciaországban jelen lévő online szupermarketcsoport, a Picnic 2000 cikkelemet magába foglaló saját márkát vezetett be a piacra. E lépésével a vállalat az „online élelmiszer-vásárlást kívánja demokratizálni”.

A csoport két évig dolgozott az Egyesült Királyságban működő, 1994-ben alapított big fish stratégiai tervezési tanácsadó céggel együtt a többszintű termékcsalád fejlesztésén azzal a céllal, hogy azok „jól mutassanak az otthonokban, ahelyett, hogy a szupermarketek polcán harcolnának a figyelemért”.

A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink