Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban: a vállalat a Coopérative U helyett az Intermarchéval működik együtt a jövőben.
A francia kereskedelmi magazin, a Retail Detail által idézett LSA értesülései szerint a Picnic fulfillment központjainak ellátása hamarosan az Intermarché disztribúciós központjaiból történik.
A lépés logikus következménye annak, hogy mindkét vállalat az Everest nemzetközi beszerzési szövetség tagja, amely tavaly szeptemberben kizárta a kisebb Coopérative U-t, és helyette az Aura Retailt – az Auchan, a Casino és Intermarché társulását – vette fel.
Az Intermarché már a Picnic harmadik franciaországi partnere. Az online cég 2021-ben a Corával indult, melyet időközben felvásárolt a Carrefour. A Picnic jelenleg a meglehetősen sűrűn lakott Ile-de-France régióra koncentrál, és célja, hogy 2025 végére a párizsi régió teljes területén – így a fővárosban is – elérhetővé tegye házhoz szállítási szolgáltatását.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >