The turnover of non-alcoholic radlers has exploded over the last five years
The turnover of non-alcoholic beers and radlers at HEINEKEN Hungária has increased significantly over the last five years.
Heineken 0.0 Non-alcoholic Beer has doubled its turnover in one year, while sales of non-alcoholic radlers have increased by 130 percent since 2014 – the market leader HEINEKEN Hungária announced. Therefore, the company provides a uniform commercial appearance for its non-alcoholic products under the name 0.0% Zóna (Zone) and continues to support activities aimed at reducing drunk driving.
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken renews F1 global partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih inspected factories producing both gyro skewers and raw materials – the operation of one factory was immediately suspended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

