The turnover of non-alcoholic radlers has exploded over the last five years
The turnover of non-alcoholic beers and radlers at HEINEKEN Hungária has increased significantly over the last five years.
Heineken 0.0 Non-alcoholic Beer has doubled its turnover in one year, while sales of non-alcoholic radlers have increased by 130 percent since 2014 – the market leader HEINEKEN Hungária announced. Therefore, the company provides a uniform commercial appearance for its non-alcoholic products under the name 0.0% Zóna (Zone) and continues to support activities aimed at reducing drunk driving.
Related news
A special Christmas attraction in the Balaton Uplands: a barrel tree stood at the Stari brewery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to get free beers at the trendiest places in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Csemege: the taste and essence of an era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone to expand yogurt plant in Canada
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vegan scrambled eggs at 30,000 feet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
