The turnover of non-alcoholic radlers has exploded over the last five years
The turnover of non-alcoholic beers and radlers at HEINEKEN Hungária has increased significantly over the last five years.
Heineken 0.0 Non-alcoholic Beer has doubled its turnover in one year, while sales of non-alcoholic radlers have increased by 130 percent since 2014 – the market leader HEINEKEN Hungária announced. Therefore, the company provides a uniform commercial appearance for its non-alcoholic products under the name 0.0% Zóna (Zone) and continues to support activities aimed at reducing drunk driving.
Related news
Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken’s Strongbow becomes first major alcohol brand to add NaviLens technology to packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Kraft Beer Festival starts on Thursday in the Dürer Garden
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retail struggles with AI integration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lantmännen Unibake buys Dutch bakery group Boboli Benelux
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >