Coronavirus pandemic generated record-level sales growth in e-commerce
According to a joint survey by GKI Digital and Árukereső.hu, in the first six months of 2020 domestic online sales exceeded gross HUF 355 billion, which constitutes a 35-percent growth from the first half of 2019. In the 1st quarter online sales augmented by 21 percent and in the 2nd quarter they jumped 47 percent. The pandemic generated the biggest sales growth in the FMCG category, as in the 2nd quarter like-for-like online FMCG sales soared by 84 percent. //
Related news
German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Growth in Germany’s Plant-Based Food Market Continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >