Coronavirus pandemic generated record-level sales growth in e-commerce
According to a joint survey by GKI Digital and Árukereső.hu, in the first six months of 2020 domestic online sales exceeded gross HUF 355 billion, which constitutes a 35-percent growth from the first half of 2019. In the 1st quarter online sales augmented by 21 percent and in the 2nd quarter they jumped 47 percent. The pandemic generated the biggest sales growth in the FMCG category, as in the 2nd quarter like-for-like online FMCG sales soared by 84 percent. //
Related news
PwC: Average holiday spend set to drop 5% this year — biggest decline in five years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >