Domestic e-commerce saw record growth, according to a survey
Due to the coronavirus, domestic e-commerce achieved a record annual growth of 34.8 percent and a gross turnover of 355 billion HUF in the first 6 months, according to research by GKI Digital and Árukereső.hu.
The impact of the coronavirus is shown by the fact that within the first half of the year, the growth of e-commerce can be largely attributed to the second quarter. Although the expansion in the first three months was also significant, above 20 percent, the next period also brought more than double the 47 percent increase, they wrote. (MTI)
Related news
KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
