Poultry campaign
The Agricultural Marketing Centre (AMC) and the Hungarian Poultry Product Board have launched a joint media campaign, raising awareness of the advantages of poultry and egg consumption. While 10 years ago Hungarians ate 300 eggs per person, by now this number dropped to 215.

Poultry meat and various products made from it will be distributed from AMC’s truck at various Budapest locations and at the SIRHA Budapest trade show. The Poultry Product Board’s goal is to familiarise consumers with recipes and preparation methods, so that they will be able to cook many types of tasty and healthy dishes from poultry meat. (x)
Related news
Poultry and egg prices continue to rise – consumers can expect permanently high prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year, we celebrate World Egg Day on October 10th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: the poultry sector is one of the most competitive livestock sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Webinar: How to Digitize and Automate Your Company’s Invoice Management – November 18
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olasz boros áttörés Budapesten: 11 pincészet, 33 érem a Winelovers Wine Awards-on az ITA támogatásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ProForm Ltd. expands with a new product range and sales channel: Swedish bowls for catering and home consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

