Poultry campaign
The Agricultural Marketing Centre (AMC) and the Hungarian Poultry Product Board have launched a joint media campaign, raising awareness of the advantages of poultry and egg consumption. While 10 years ago Hungarians ate 300 eggs per person, by now this number dropped to 215.
Poultry meat and various products made from it will be distributed from AMC’s truck at various Budapest locations and at the SIRHA Budapest trade show. The Poultry Product Board’s goal is to familiarise consumers with recipes and preparation methods, so that they will be able to cook many types of tasty and healthy dishes from poultry meat. (x)
Related news
Poultry and egg prices continue to rise – consumers can expect permanently high prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year, we celebrate World Egg Day on October 10th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: the poultry sector is one of the most competitive livestock sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
POS Media Hungary: new name for the market leader point-of-sale marketing agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focusing on innovation: a competition at SIRHA Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >