The “Buy Domestic!” campaign continues with unprecedented collaboration
In order to overcome the economic difficulties caused by the pandemic as soon as possible and to preserve jobs, the non-profit company operating the Hungarian Product trademark system launched the “Buy Domestic!” movement. The campaign proved to be extremely successful, with dozens of companies joining it and promoting it in its products, advertisements and own media channels.
General sponsors:
Eurochamp Hungária Kft., Félegyházi Tej Kft., Piros Kockás Kft., Sofidel Hungary Kft.
Movies shown so far:
Bramac Kft:
Matrakuckó:
Alföldi Tej Kft:
Terrán Tetőcserép Gyártó Kft:
Detki Keksz Kft:
Related news
Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih inspected factories producing both gyro skewers and raw materials – the operation of one factory was immediately suspended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

