The “Buy Domestic!” campaign continues with unprecedented collaboration
In order to overcome the economic difficulties caused by the pandemic as soon as possible and to preserve jobs, the non-profit company operating the Hungarian Product trademark system launched the “Buy Domestic!” movement. The campaign proved to be extremely successful, with dozens of companies joining it and promoting it in its products, advertisements and own media channels.
General sponsors:
Eurochamp Hungária Kft., Félegyházi Tej Kft., Piros Kockás Kft., Sofidel Hungary Kft.
Movies shown so far:
Bramac Kft:
Matrakuckó:
Alföldi Tej Kft:
Terrán Tetőcserép Gyártó Kft:
Detki Keksz Kft:
Related news
Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Retail Award of Excellence for Hungarian Products has been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to store eggs? – Useful tips from Nébih
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >