Heineken debuts with an Oscar-winning actor
The global brand draws attention to the lesser-known values of the beer with Benicio del Toro.
Wherever we go in the world, the familiar green bottle, the red star and the smiling 'e' winks at us as old friends. We all know what to think when we hear the word Heineken, but are we all aware of what is locked into the bottle?
Despite the fact that each day 25 million glasses of Heineken are consumed worldwide, we do not know too much about the popular beer. Therefore, the brand launches a new integrated campaign, which focuses on the little-known history of Heineken and on the beer itself.
Related news
Dreher Breweries strengthens with three new senior managers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In a luxurious environment, with unlimited tasting: the 9th Indoor Beer Festival is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken launches WhatsApp technology that swaps voice notes for beers in pubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

