Hungary’s new digital farmers’ market calculates with massive volume sales
Széchenyi István University established the Digital Farmers’ Market, as part of Hungary’s new producers’ market: kozertplusz.hu was launched this autumn – informed Dr János Czermann, the CEO of Közért+ Zrt. Közértplusz has three main objectives: 1. Selling and promoting high quality Hungarian food products. 2. By the digital integration of producers, helping farmers sell large volumes of produce. 3. Reforming food supply with the help of innovative solutions. (x)
Related news
The Hungarian Intellectual Property Office provides a patent accelerator to Széchenyi István University
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: digital illiteracy makes people more vulnerable to cyber fraud
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pickup from the box – the next morning!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clear view even in winter – with Shell’s new 3.5-litre premium windshield washer fluid
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Perfect holidays? Let’s enjoy the Advent season in the spirit of #bewhole instead!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
