Hungary’s new digital farmers’ market calculates with massive volume sales
Széchenyi István University established the Digital Farmers’ Market, as part of Hungary’s new producers’ market: kozertplusz.hu was launched this autumn – informed Dr János Czermann, the CEO of Közért+ Zrt. Közértplusz has three main objectives: 1. Selling and promoting high quality Hungarian food products. 2. By the digital integration of producers, helping farmers sell large volumes of produce. 3. Reforming food supply with the help of innovative solutions. (x)
Related news
Knowledge transfer and agricultural digitalization: Széchenyi István University and Magro.hu sign cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable agriculture: Széchenyi István University researchers develop meteorological station to support data-based decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: well-trained professionals are needed to operate innovative agriculture and the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Smart packaging with a global perspective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY continues to build on domestic partnerships
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For years, with one heart, for one goal: to ensure that every baby gets what they need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

