Hungary’s new digital farmers’ market calculates with massive volume sales
Széchenyi István University established the Digital Farmers’ Market, as part of Hungary’s new producers’ market: kozertplusz.hu was launched this autumn – informed Dr János Czermann, the CEO of Közért+ Zrt. Közértplusz has three main objectives: 1. Selling and promoting high quality Hungarian food products. 2. By the digital integration of producers, helping farmers sell large volumes of produce. 3. Reforming food supply with the help of innovative solutions. (x)
Related news
Training and innovation: Széchenyi István University establishes joint venture with Agrofert Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: our country opposes the EU-Mercosur trade agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s and Széchenyi István University have signed a strategic cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A tool adapted to AI searches has been developed in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Cloud is rewriting the rules of corporate sustainability: green energy as a competitive advantage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >