We gather information online and buy offline
Google’s survey found that the proportion of those consumers who gather information and buy online is the lowest, 1 percent in the FMCG category. In 40 percent of cases looking for information online leads to making a purchase offline. Ms Heal opines that online shopping has the best chances for spreading in niche markets and in impulse shopping.
Related news
This is how Apple and Google occupy the checkouts of Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Google and the German Retail Federation join forces to train retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover increased by 3.0 percent compared to the same period of the previous year, while remaining unchanged compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Annual inflation in the OECD accelerated to 4.2 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone retail sales fell month-on-month, but rose year-on-year in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


