We gather information online and buy offline
Google’s survey found that the proportion of those consumers who gather information and buy online is the lowest, 1 percent in the FMCG category. In 40 percent of cases looking for information online leads to making a purchase offline. Ms Heal opines that online shopping has the best chances for spreading in niche markets and in impulse shopping.
Related news
Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Google and the German Retail Federation join forces to train retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why is the fascination with clicks misguided? – A new approach to marketing measurement of Hungarian SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The interest rate saga is over: banks compete for savings with promotions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi US Plans Its First Store Near Times Square
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shopify upgrades fulfillment capabilities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >