The Magyar Termék has launched an online campaign
The “We Love the Hungarian Products” marketing campaign was launched on 22 March with a short film made in the Castle Garden Bazaar.
Almost 300 actors took part in the video which will appear in the Youtube campaign of the MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. (HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Ltd.
The purpose of the action to show the young customers why it is worth to buy Hungarian products, and what trademarks are – Benedek Eszter, Managing Director of the company told.
landing for young people: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/A_magyar_a_nyero.html
landing for families: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/Kezedben_a_jovo.html
Youtube channel: http://www.youtube.com/channel/UCJGIGSNW4bli6-vsYpt5t9w
Facebook site: http://www.facebook.com/amagyaranyero/
Related news
The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are the winners at Reál too – the store chain launches a joint promotion with Magyar Termék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Famous YouTube star donated the entire stock of an Edeka store in Berlin to those in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales also increased in July, although a decline is visible on a monthly basis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM is satisfied with the increase in retail turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: the fight against inflation is not over yet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >