Online kampányt indított a Magyar Termék
A Várkert Bazárban készült kisfilmmel március 22-én útjára indult a „Szívügyünk a Magyar Termék” marketingakció. A csaknem 300 szereplővel készült videó a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Youtube kampányában jelenik meg. A kétszer két hónapos akciónak a célja, hogy a védjegyes áruk hagyományos vásárlói mellett a fiataloknak is megmutassa, miért érdemes magyar terméket vásárolni, mit jelentenek a védjegyek – mondta Benedek Eszter, a nonprofit kft. ügyvezetője. Ehhez a célhoz igazodnak a felhasznált kommunikációs csatornák és a tartalom is.
A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók, akik együtt formázzák meg Magyarországot, illetve egy nagy szívet a Várkert Bazárban. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista is, és az ügy mellé állt több ismert személyiség, mint például Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobik oktató is.
A Youtube két célcsoportnak, a fiataloknak és a családosoknak közvetíti a videót, és a felhasználók a reklámra kattintva ennek megfelelően, a célcsoportok sajátosságaihoz igazított, eltérő tartalmú landing page-re jutnak el. A kampányra készült oldalról az érdeklődők gyorsan, néhány másodperces videókból vagy rövid szövegekből informálódhatnak a magyar termékek vásárlásának előnyeiről, illetve a Magyar Termék védjegyekről.
A kampány során a Youtube a célcsoport egyszer már elért tagjainak a későbbiekben nem az alapfilmet játssza be, hanem további tartalmakat, például a forgatás werkvideóit és a Válaszd a magyart edukációs kisfilmet. A Youtube kampányt kiegészíti “A magyar a nyerő” Facebook oldal, ahol a kampányhoz kacsolódó tartalmakkal, nyereményjátékokkal ösztönzik az aktivitásra és a megosztásra a követőiket.
fiataloknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/A_magyar_a_nyero.html
családosoknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/Kezedben_a_jovo.html
Youtube csatorna (A magyar a nyerő): http://www.youtube.com/channel/UCJGIGSNW4bli6-vsYpt5t9w
Facebook oldal: http://www.facebook.com/amagyaranyero/
Kapcsolódó cikkeink
A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >Megtaláltuk a válaszokat az elmúlt negyed évszázad kihívásaira
Az október 23-i nemzeti ünnep alkalmából magasrangú állami kitüntetést kapott…
Tovább olvasom >Magyar termékek vásárlásáért Magyar Termék-mese jár a SPAR-ban
December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sörszövetség: gyenge első negyedév után fellendülésben bízik a hazai söripar
Gyenge első negyedévet zárt a magyarországi söripar, ám a legnagyobb…
Tovább olvasom >GKI: áprilisban egyéves csúcsára ugrott a GKI fogyasztói bizalmi indexe
A GKI fogyasztói bizalmi index áprilisban egyéves csúcsára, mínusz 24,5…
Tovább olvasom >AM: kivételesen kedvező feltételekkel folytatódhat a szingapúri húsexport
Magyarország ezentúl minden eddiginél kedvezőbb feltételek mellett szállíthat sertéshúst és…
Tovább olvasom >