OMA AWARDS 2017
Outstanding Merchandising Achievement Awards (OMA) has been rewarding the best in-store displays for more than 50 years. You can see some of this year’s best solutions in the non-food category.
Perfume and cosmetics
Durable display category: GOLD
Benefit Brow Magic Endcap Display
Customer: Benefit Cosmetics
Competition entry: Rapid Display
Perfume shop
Temporary display category: GOLD
Rite Aid 2016 Christmas fireplace display
Customer: InComm Inc.
Competition entry: Sonoco Display and Packaging
Entertainment
Temporary display category: GOLD
Walmart Star Wars U-Wing Display
Customer: Walmart
Competition entry: Bay Cities
Mass products
Temporary display category: GOLD
MARS Nascar Program
Customer: Mars Chocolate North America
Competition entry: The Central Group
Related news
NIQ – a new office with a variety of views
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

