OMA AWARDS 2017
Outstanding Merchandising Achievement Awards (OMA) has been rewarding the best in-store displays for more than 50 years. You can see some of this year’s best solutions in the non-food category.
Perfume and cosmetics
Durable display category: GOLD
Benefit Brow Magic Endcap Display
Customer: Benefit Cosmetics
Competition entry: Rapid Display
Perfume shop
Temporary display category: GOLD
Rite Aid 2016 Christmas fireplace display
Customer: InComm Inc.
Competition entry: Sonoco Display and Packaging
Entertainment
Temporary display category: GOLD
Walmart Star Wars U-Wing Display
Customer: Walmart
Competition entry: Bay Cities
Mass products
Temporary display category: GOLD
MARS Nascar Program
Customer: Mars Chocolate North America
Competition entry: The Central Group
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe isn’t silent either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The deer-rooing season has begun in Hungarian forests
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The amount of domestic game meat sold and intended for own consumption in 2024/25 was 13 thousand tons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >