OMA AWARDS 2017
Outstanding Merchandising Achievement Awards (OMA) has been rewarding the best in-store displays for more than 50 years. You can see some of this year’s best solutions in the non-food category.
Perfume and cosmetics
Durable display category: GOLD
Benefit Brow Magic Endcap Display
Customer: Benefit Cosmetics
Competition entry: Rapid Display
Perfume shop
Temporary display category: GOLD
Rite Aid 2016 Christmas fireplace display
Customer: InComm Inc.
Competition entry: Sonoco Display and Packaging
Entertainment
Temporary display category: GOLD
Walmart Star Wars U-Wing Display
Customer: Walmart
Competition entry: Bay Cities
Mass products
Temporary display category: GOLD
MARS Nascar Program
Customer: Mars Chocolate North America
Competition entry: The Central Group
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 12th Kürtőskalács Festival opens with Pink Kürtőskalács and desserts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >