OMA AWARDS 2017
Folytatva az előző számban bemutatott OMA (Outstanding Merchandising Achievement) Awards idei díjazottjait, most a non-food kategóriák legjobbjai közül mutatunk be néhány megoldást. //
Parfüm és kozmetika
Tartós display kategória: ARANY
Benefit Brow Magic Endcap Display
Ügyfél: Benefit Cosmetics
Pályázó: Rapid Display
Tömegáru
Időszakos display kategória: ARANY
MARS Nascar Program
Ügyfél: Mars Chocolate North America
Pályázó: The Central Group
Szórakozás
Időszakos display kategória: ARANY
Walmart Star Wars U-Wing Display
Ügyfél: Walmart; Pályázó: Bay Cities
Kapcsolódó cikkeink
Egységesen egyedi szervezetek a POPAI-nál
Dina Meindl managing director, Membership Services at Shop Association, a megújult…
Tovább olvasom >Gen Z a Shop! Ideation rendezvényen
A magyar POPAI anyaszervezete a Shop! éves nemzetközi találkozóját, az Ideation szakmai…
Tovább olvasom >Újra együtt a Retail és POP iparág
Az EuroShop háromévente megrendezett iparági seregszemle a POPAI és Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar élelmiszer-gazdaság finanszírozását segíti az AVHGA és az MBH Bank
Az élelmiszer-gazdaságban tevékenykedő vállalkozások naprakész finanszírozását elősegítő együttműködési megállapodást írt…
Tovább olvasom >NAV: idén már több mint 28 millió e-kereskedelmi csomagot vizsgált át a hatóság
Ebben az évben több mint 210 ezer vámkezelést és 28…
Tovább olvasom >Zólyomi Zsolt: „Egy illat előre eldönthet egy üzletet”
Tárgyalási céljaidat lehet a saját bőrödön hordott illattal kommunikálni úgy,…
Tovább olvasom >