HelloFresh enters the Italian market
The Italian market entry marks an important milestone in HelloFresh’s global expansion strategy. Italy is the second country where the company showed up in 2021, following Norway in the summer. In Italy the meal kit category is still in its infancy and HelloFresh will be able to serve 75 percent of households right from the start.
Related news
New FAO publication reminds us of the finite nature of food production resources
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danish example in Hungary: sustainable food requires a common strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AI Readiness Index 2025: we are more prepared now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
