HelloFresh enters the Italian market
The Italian market entry marks an important milestone in HelloFresh’s global expansion strategy. Italy is the second country where the company showed up in 2021, following Norway in the summer. In Italy the meal kit category is still in its infancy and HelloFresh will be able to serve 75 percent of households right from the start.
Related news
Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ikea launches food scrap recycling pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PET bottles get a new look: 25% recycled content mandatory from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 600 tons of plastic waste can be saved annually
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >