Növényi alapú hamburgerrel kívánja felkelteni a mindenevő fogyasztók érdeklődését a Kellogg
A MorningStar Farms tulajdonosa az állati eredetű hamburgerek ízét és állagát igyekszik visszaadni.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Kellogg döntése, miszerint az 1999-ben felvásárolt és némiképp hányattatott sorsú MorningStar Farms márka alá tartozó termékekkel terjeszkedik, a növényi alapú kategória számára érdekes pillanatban született. Mivel a hagyományos húsfogyasztók az új növényi alapú fehérjét vásárlók közel felét adják, a Kellogg reméli, hogy a MorningStar márkával kapcsolatos új stratégiája segíthet kitűnni a nehézségekkel küzdő piacon.
Az új termék az ízre összpontosítva igyekszik megszólítani a mindenevő – vagyis a növényi és állati termékeket egyaránt fogyasztó – vásárlókat. A kategóriáról nemrégiben derült ki ugyanis, hogy az íz az első számú oka annak, ha ahhoz a fogyasztók visszatérnek, és annak is, ha azt még csak ki sem próbálják.
Az új hamburger adagonként 21 gramm fehérjét és 42%-kal kevesebb zsírt tartalmaz, mint egy marhahúsból készült burger. Ezzel a Kellogg választ ad arra a növényi alapú húsokkal kapcsolatban gyakran felmerülő másik aggályra is, hogy vajon mennyire egészségesek ezek valójában. //
Related news
Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
Oatly is the latest plant-based milk brand to launch a…
Read more >Radnóti secondary school students learn about plant-based nutrition
NÉGYOSZ launched the Smart Protein programme last November and by…
Read more >Kellogg’s stock shot up like a rocket: Ferrero acquisition may be behind it
It is rare to see a well-known company’s stock price…
Read more >Related news
OKSZ: Retail is not responsible for rising prices
The 3 percent annual increase in retail sales in June,…
Read more >Hungarian startup measures carbon footprint of largest domestic webshops
Carbon.Crane, the first Hungarian startup dedicated to ISO-compatible digital carbon…
Read more >The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
In the case of food, 86.6 percent of buyers prefer…
Read more >