Növényi alapú hamburgerrel kívánja felkelteni a mindenevő fogyasztók érdeklődését a Kellogg
A MorningStar Farms tulajdonosa az állati eredetű hamburgerek ízét és állagát igyekszik visszaadni.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Kellogg döntése, miszerint az 1999-ben felvásárolt és némiképp hányattatott sorsú MorningStar Farms márka alá tartozó termékekkel terjeszkedik, a növényi alapú kategória számára érdekes pillanatban született. Mivel a hagyományos húsfogyasztók az új növényi alapú fehérjét vásárlók közel felét adják, a Kellogg reméli, hogy a MorningStar márkával kapcsolatos új stratégiája segíthet kitűnni a nehézségekkel küzdő piacon.
Az új termék az ízre összpontosítva igyekszik megszólítani a mindenevő – vagyis a növényi és állati termékeket egyaránt fogyasztó – vásárlókat. A kategóriáról nemrégiben derült ki ugyanis, hogy az íz az első számú oka annak, ha ahhoz a fogyasztók visszatérnek, és annak is, ha azt még csak ki sem próbálják.
Az új hamburger adagonként 21 gramm fehérjét és 42%-kal kevesebb zsírt tartalmaz, mint egy marhahúsból készült burger. Ezzel a Kellogg választ ad arra a növényi alapú húsokkal kapcsolatban gyakran felmerülő másik aggályra is, hogy vajon mennyire egészségesek ezek valójában. //
Related news
Kellogg’s stock shot up like a rocket: Ferrero acquisition may be behind it
It is rare to see a well-known company’s stock price…
Read more >Plant-based supplements market to reach $42.27b by 2030
The global plant-based supplements market is projected to grow from…
Read more >Vote for your favorite Menteshely for guaranteed discounts!
Menteshelyek.hu is a collection of places offering paleo, vegan, sugar-free,…
Read more >Related news
Conscious eating – smart choices matter, not strict rules
Consumers still do not feel that the pressure of high…
Read more >Rural romance in the heart of Budapest: the Puli and Juhász Pesti tavern has opened in the city center
Catfish with paprika, cottage cheese csusza and golden galuska –…
Read more >