Növényi alapú hamburgerrel kívánja felkelteni a mindenevő fogyasztók érdeklődését a Kellogg
A MorningStar Farms tulajdonosa az állati eredetű hamburgerek ízét és állagát igyekszik visszaadni.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Kellogg döntése, miszerint az 1999-ben felvásárolt és némiképp hányattatott sorsú MorningStar Farms márka alá tartozó termékekkel terjeszkedik, a növényi alapú kategória számára érdekes pillanatban született. Mivel a hagyományos húsfogyasztók az új növényi alapú fehérjét vásárlók közel felét adják, a Kellogg reméli, hogy a MorningStar márkával kapcsolatos új stratégiája segíthet kitűnni a nehézségekkel küzdő piacon.
Az új termék az ízre összpontosítva igyekszik megszólítani a mindenevő – vagyis a növényi és állati termékeket egyaránt fogyasztó – vásárlókat. A kategóriáról nemrégiben derült ki ugyanis, hogy az íz az első számú oka annak, ha ahhoz a fogyasztók visszatérnek, és annak is, ha azt még csak ki sem próbálják.
Az új hamburger adagonként 21 gramm fehérjét és 42%-kal kevesebb zsírt tartalmaz, mint egy marhahúsból készült burger. Ezzel a Kellogg választ ad arra a növényi alapú húsokkal kapcsolatban gyakran felmerülő másik aggályra is, hogy vajon mennyire egészségesek ezek valójában. //
Related news
Vegpreneur Awards: a competition for innovative plant-based products
Entries are now open for the second Vegpreneur Awards, which…
Read more >More vegan options available at Sziget festival
This year’s Sziget Festival has reached new heights in hospitality:…
Read more >Related news
Katalin Neubauer: margin stop and mall stop do not serve the interests of retail
The government has extended the margin cap and tightened the…
Read more >The economic sentiment index deteriorated in the EU and the euro area in August, but improved in Hungary
The economic sentiment index in the euro area and the…
Read more >The GKI business climate index reached a four-month high in August
According to a survey conducted by GKI Economic Research Co.…
Read more >