Growth management on a digital basis
At the end of November the year’s last Ecommerce Meetup was organised and the topic was growth management. Fruzsina Donáth from SmartCommerce Consulting gave a brief overview of building an effective and successful growth supporting strategy.
A roundtable discussion followed where Zita Garamvölgyi from Decathlon, Ádám Fürjes from Rossmann, Márk Szomolányi from Auchan and Arnold Lázár from Euronics exchanged their views. Although the four market players manage growth differently, the experts agreed that serving customers, offering them real experience and providing complex solutions are very important.
Related news
There was also great interest in the Marketing Summit at an international level – Rossmann participated in the event as the main sponsor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euronics launches a unique initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The weekend brought cheaper fueling at Auchan stations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Edeka remains Germany’s favorite grocery retailer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Romanian government has extended the margin restrictions on basic foodstuffs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Several mugs recalled due to heavy metal leaching
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >