Growth management on a digital basis
At the end of November the year’s last Ecommerce Meetup was organised and the topic was growth management. Fruzsina Donáth from SmartCommerce Consulting gave a brief overview of building an effective and successful growth supporting strategy.
A roundtable discussion followed where Zita Garamvölgyi from Decathlon, Ádám Fürjes from Rossmann, Márk Szomolányi from Auchan and Arnold Lázár from Euronics exchanged their views. Although the four market players manage growth differently, the experts agreed that serving customers, offering them real experience and providing complex solutions are very important.
Related news
Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn in a new guise: Auchan appeals to all ages with its seasonal offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl launches its first mobile store in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO: 890 tons of food is the balance of the Donation Convoy celebrating the anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell Hungary’s management has been renewed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >