Metro’s turnover increased
The turnover of the German Metro AG wholesale and retail chain of stores grew in the quarter ended in July, partly due to the acceleration of online trading and merchandise delivery – portfolio.hu wrote.
Metro’s quarterly turnover in 35 countries increased by 4.9 percent to 9.3 billion euros. On a comparable basis, the growth was 2.6 percent.
Metro’s Real food supermarket chain online sales grew by 70 percent, and on a comparative basis, the growth was 2.5 percent. (portfolio.hu)
Related news
The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO launches mission to preserve Hungarian gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

