Metro’s turnover increased
The turnover of the German Metro AG wholesale and retail chain of stores grew in the quarter ended in July, partly due to the acceleration of online trading and merchandise delivery – portfolio.hu wrote.
Metro’s quarterly turnover in 35 countries increased by 4.9 percent to 9.3 billion euros. On a comparable basis, the growth was 2.6 percent.
Metro’s Real food supermarket chain online sales grew by 70 percent, and on a comparative basis, the growth was 2.5 percent. (portfolio.hu)
Related news
Metro recalls peanuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The challenges of the retail sector, or can problems be transformed into solutions?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Temu model is at a turning point: extra-cheap online imports may become more expensive from 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Food Bank is putting together 44,000 food packages from the proceeds of ALDI’s first Advent market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to prepare for the holidays with your four-legged friend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
