Nőtt a Metro forgalma
Nőtt a német Metro AG nagy- és kiskereskedelmi áruházlánc forgalma a júliussal záródott negyedévben részben az online kereskedés és az árukiszállítási szolgáltatás felpörgésére – írja a portfolio.hu.
A 35 országban jelen lévő Metro negyedéves forgalma 4,9 százalékkal 9,3 milliárd euróra ugrott. Összehasonlítható alapon számítva a növekedés 2,6 százalék volt.
A Metro cég Real élelmiszer szupermarket-lánc online eladásai 70 százalékkal nőttek, összehasonlító alapon pedig 2,5 százalék volt a bővülés.
A cég negyedéves eladásai nőttek Németországban, Franciaországba és Törökországban, csökkentek ugyanakkor Hollandiában, és Metro nyereségéhez rendben nagyban hozzájáruló Oroszországban.
Az EBIT (pénzügyi műveletek és adófizetés előtti eredmény) 230 millió euróra csökkent, amit a Metro azzal indokolt, hogy az egy évvel korábbi adatot ingatlaneladási adatok erősítették. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >2024 már a növekedés éve lehet a kiskereskedelemben
Az idei év a növekedés éve lehet Magyarországon az előző…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >