NMHH: the proportion of new Hungarian TV commercials has doubled in the previous half year
NMHH’s communications directorate told MTI on Thursday that the media council also approved three studies at this week’s meeting. The development of the print media market between 1994 and 2020 and the compilation and distribution of newspapers for the second half of 2020 show, among other things, that the average number of copies distributed fell by about 1,500 pages every six months. (MTI)
Related news
NMHH: streaming services are more popular in households with children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NMHH: We should ensure that our shipments are received even when we are on vacation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ÖRT-NMHH Mini-conference: Where is influencer advertising headed next?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging regulations are getting stricter – competitive advantage or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

