NMHH: product placements in commercial TVs increased by 15 percent in the first half of the year
RTL Klub and TV2 had 17,796 product placements in the first six months of the year, which is a 15 percent increase, compared to the same period of last year, according to a study adopted at this week’s meeting of the National Media and Communications Authority (NMHH) – the the NMHH’s Communications Directorate told MTI on Thursday.
According to the announcement, most product placements (2298) were related to RTL Klub’s Reggel show, followed by Fókusz and Drága örökösök, The Bezár a bazár! show of TV2 is fourth on the list with 886 product placements. (MTI)
Related news
NMHH: streaming services are more popular in households with children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NMHH: We should ensure that our shipments are received even when we are on vacation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ÖRT-NMHH Mini-conference: Where is influencer advertising headed next?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global internet outage paralyzes digital services – card payments also disrupted
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >