Nielsen: Hungary’s food retail sales increase continues to be on podium
Hungary is on podium again in the ranking of the European food retail growth. In Hungary, the retail revenue rose by 5.8 percent from foodstuff and household chemical products in the third quarter, compared to last year’s July-September period.
This is the third largest increase after Turkey (12.4 percent increase), and Austria. (5.9 percent increase). The average of the twenty-developed European countries is plus 3.0 percent – the Nielsen consumer information and knowledge services company’s “Growthreporter” quarterly analysis on European countries reveals. (Nielsen)
Related news
Stricter measures are coming on the Trappist and wild sourdough fronts – new regulation protects customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumption drives the economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

