Nielsen: The market continues to grow
Fruit juice retail sales were up 8 percent in value and the size of the market exceeded HUF 52 billion between February 2016 and January 2017. In the same period volume sales augmented by 3 percent. The value share of 51-200m² shops dropped 2 percentage points, but that of the 401-2,500m² channel grew just as much. Private label products realised 27 percent of value sales.
Related news
Refreshing dreams, sour reality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fruit juice market under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >On October 31, the Drought Protection Operational Team temporarily completed its work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

