Nielsen: The market continues to grow
Fruit juice retail sales were up 8 percent in value and the size of the market exceeded HUF 52 billion between February 2016 and January 2017. In the same period volume sales augmented by 3 percent. The value share of 51-200m² shops dropped 2 percentage points, but that of the 401-2,500m² channel grew just as much. Private label products realised 27 percent of value sales.
Related news
Tetra Pak and García Carrión introduce the world’s first paper-based protective layer for juice packaging and launch new packaging development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Refreshing dreams, sour reality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fruit juice market under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
