Nielsen: Hungarians prefer to buy in shops with loyalty program
Almost 75 percent of Hungarians prefer to buy in shops where you loyalty programs are offered – the Nielsen international market researcher reveals in its survey.
According to the summary sent to MTI on Tuesday, the most common form of participation in loyalty programs is loyalty cards. The majority of consumers surveyed in sixty-three countries primarily ask a loyalty card for a certain product or for a discount. 83 percent of respondents in Hungary is attracted by this feature, while the European average is 82 percent.
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >