Nielsen: Hungarians prefer to buy in shops with loyalty program
Almost 75 percent of Hungarians prefer to buy in shops where you loyalty programs are offered – the Nielsen international market researcher reveals in its survey.
According to the summary sent to MTI on Tuesday, the most common form of participation in loyalty programs is loyalty cards. The majority of consumers surveyed in sixty-three countries primarily ask a loyalty card for a certain product or for a discount. 83 percent of respondents in Hungary is attracted by this feature, while the European average is 82 percent.
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

