Nielsen: consumer spendings increased
Nearly half of the Hungarians (46 percent) believe they are wealthier than five years ago. The European average is 37 percent.
Globally, 58 consumers out of one hundred are more optimistic about their financial situation than in 2014. On the continent, the Romanians are most optimistic about the evolution of their financial situation (61 percent), while only 17 percent of the Italians became wealthier, according to Nielsen’s global online consumer study of consumer financial perception.
Related news
The future of AI agents: key predictions and trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to prepare Christmas dinner on the kitchen stove?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
