Nielsen: plush heart and praline on Valentine’s Day
The sale of praliné was close to 2 billion HUF in February 2017, which is a 14 percent increase in value and a 10 percent increase in volume, compared to February 2016 – Nielsen’s retail index monitoring 90 food categories revealed.
Valentine’s Day, came to the third place after Christmas and the Woman’s Day in bonbon sales. From the database measuring the turnover of the hypermarket and supermarket chains in Hungary, it also turns out that the plush hearts are very popular in February: from 2016 to 2017 their turnover in value has sextupled.
Related news
Brand power lies in pralines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: Valentine’s Day generates lots of waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Kinley treated its consumers on Valentine’s Day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It turns out which online food ordering platform websites are the most sustainable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customers are also looking for the record-breaking iPhones in refurbished versions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

