Nielsen: consumer confidence on a six-year record
The consumer confidence index of the Hungarian consumers increased significantly, by seven points from the second quarter to the third quarter.
The consumer confidence index of the Hungarian consumers is now standing on 64 points.
Higher index was measured only in 2010 by the Nielsen.
Similar or higher growth from the second quarter to the third quarter was measured in six countries: Croatia (73 points), the UK (106 points), Estonia (84 points), Brazil (84 points), Thailand (108 points) and Hong Kong ( 95 points). (Nielsen)
Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer Trust in German Food Safety Reaches New High
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: consumer trust and effective enforcement in focus at the European Consumer Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >