Nielsen: consumer confidence on a six-year record
The consumer confidence index of the Hungarian consumers increased significantly, by seven points from the second quarter to the third quarter.
The consumer confidence index of the Hungarian consumers is now standing on 64 points.
Higher index was measured only in 2010 by the Nielsen.
Similar or higher growth from the second quarter to the third quarter was measured in six countries: Croatia (73 points), the UK (106 points), Estonia (84 points), Brazil (84 points), Thailand (108 points) and Hong Kong ( 95 points). (Nielsen)
Related news
Stricter measures are coming on the Trappist and wild sourdough fronts – new regulation protects customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer Trust in German Food Safety Reaches New High
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >