Nielsen: consumer confidence on a six-year record
The consumer confidence index of the Hungarian consumers increased significantly, by seven points from the second quarter to the third quarter.
The consumer confidence index of the Hungarian consumers is now standing on 64 points.
Higher index was measured only in 2010 by the Nielsen.
Similar or higher growth from the second quarter to the third quarter was measured in six countries: Croatia (73 points), the UK (106 points), Estonia (84 points), Brazil (84 points), Thailand (108 points) and Hong Kong ( 95 points). (Nielsen)
Related news
Stricter measures are coming on the Trappist and wild sourdough fronts – new regulation protects customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer Trust in German Food Safety Reaches New High
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rabbit Product Council: the first European Rabbit Meat Days event series ended successfully
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe’s logistics market suffers from a huge supply shortage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More plies, greater choice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

