Nielsen: Consumer confidence decreased significantly because of the coronavirus
In Europe, the index stood at 74 points in the second quarter of 2020. The Hungarian index dropped by 11 points to 66 points. On the continent, Poland and Portugal fell the most, falling by 30-30 points. 27 percent of the Hungarians consider their personal financial prospects to be good or very good, according to the Conference Board’s online consumer confidence index, conducted in 54 countries by. (Nielsen)
Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumption drives the economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer Trust in German Food Safety Reaches New High
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >