Nielsen: the sales of face mask and vegetable yogurt increased the most
The changing consumer preferences are indicated by the above the average increase of the smaller retail categories – according to Nielsen’s retail index monitoring 80 chemicals and 90 foodstuff categories.
The total turnover of the chemicals and food categories with the five highest levels of growth in value ranged from nearly 30 billion HUF between December 2016 and November 2017. Face mask increased the most (108% increase) in the chemical goods category and vegetable yogurt increased the most (33% increase) in the foodstuffs category.
Related news
Danone to expand yogurt plant in Canada
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: what does child inflation show?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
