Nielsen: the sales of face mask and vegetable yogurt increased the most
The changing consumer preferences are indicated by the above the average increase of the smaller retail categories – according to Nielsen’s retail index monitoring 80 chemicals and 90 foodstuff categories.
The total turnover of the chemicals and food categories with the five highest levels of growth in value ranged from nearly 30 billion HUF between December 2016 and November 2017. Face mask increased the most (108% increase) in the chemical goods category and vegetable yogurt increased the most (33% increase) in the foodstuffs category.
Related news
Get ready to face it!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sweden to lower VAT on food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone lines up yogurt facility expansion amid “explosive growth” in US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most retail companies have been forced to pay with ransomware, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Companies and public institutions in Kőbánya are looking for employees in more than a hundred professions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
