Nielsen: the sales of face mask and vegetable yogurt increased the most
The changing consumer preferences are indicated by the above the average increase of the smaller retail categories – according to Nielsen’s retail index monitoring 80 chemicals and 90 foodstuff categories.
The total turnover of the chemicals and food categories with the five highest levels of growth in value ranged from nearly 30 billion HUF between December 2016 and November 2017. Face mask increased the most (108% increase) in the chemical goods category and vegetable yogurt increased the most (33% increase) in the foodstuffs category.
Related news
Food donations equal to the weight of a railway locomotive from Tesco customers in the most successful fundraiser in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Get ready to face it!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sweden to lower VAT on food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
