Nielsen: the sales of face mask and vegetable yogurt increased the most
The changing consumer preferences are indicated by the above the average increase of the smaller retail categories – according to Nielsen’s retail index monitoring 80 chemicals and 90 foodstuff categories.
The total turnover of the chemicals and food categories with the five highest levels of growth in value ranged from nearly 30 billion HUF between December 2016 and November 2017. Face mask increased the most (108% increase) in the chemical goods category and vegetable yogurt increased the most (33% increase) in the foodstuffs category.
Related news
Danone lines up yogurt facility expansion amid “explosive growth” in US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone gives Activia a glow up for Gen Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone launches Oikos yogurt drink aimed at GLP-1 users
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Manufacturing industry contracted slightly in August Visszajelzés küldése Oldalsó panelek Előzmények Mentve Fordítási találatok állnak rendelkezésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Parents of young children are a more motivated workforce than average, but what do they expect from their workplace?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >