Nielsen: Hungarians visit festivals and sport events twice a year
Typical Hungarian music or art festival goers typically visit one or two festivals annually, are women, have higher education degree and average earnings.
Official sports events attract more than two-thirds of the population, mostly the 30-49 age group, especially men, who go to sport events once or twice a year. Great interest surrounds the variety of food and beverage festivals (66 percent), according to a representative survey conducted by Nielsen Sports. (Nielsen)
Related news
BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mastercard and McLaren Formula 1 Team turn Budapest into a pit lane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >15 thousand people in Népliget: the 30th ALDI Women’s Running Gala was a celebration of women’s running
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >