Nielsen: Hungarians visit festivals and sport events twice a year
Typical Hungarian music or art festival goers typically visit one or two festivals annually, are women, have higher education degree and average earnings.
Official sports events attract more than two-thirds of the population, mostly the 30-49 age group, especially men, who go to sport events once or twice a year. Great interest surrounds the variety of food and beverage festivals (66 percent), according to a representative survey conducted by Nielsen Sports. (Nielsen)
Related news
Lidl is again the sponsor of the Women’s Handball World Championship
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mastercard and McLaren Formula 1 Team turn Budapest into a pit lane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Government helps farmers with a loan moratorium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: more and more middle-aged people live in their own apartments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
