Nielsen: the turnover of Hungarian retailers is silver medalist in Europe
In the third quarter of 2017, the retail trade in Hungary grew by 5.3 percent, compared to the same period of the previous year, on the food and chemical market mesured by Nielsen.
This continues to considerably outpace the European average of 2.8 percent for the third quarter. Only Turkey expanded more dynamically,. The main reason behind European growth is price level change, while the volume of growth on the continent is 0.3 percent on average – according to the “Growth Reporter” quarterly European analysis of Nielsen. (Nielsen)
Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most retail companies have been forced to pay with ransomware, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Companies and public institutions in Kőbánya are looking for employees in more than a hundred professions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
