Nielsen: the Hungarian consumer confidence fell in the second quarter
The consumer confidence index in Hungary decreased: the second quarter’s 57 points is 4 points less than the first quarter’s 61 points.
However, if we compare it with the 55 points measured in last year's second quarter, the increase is 2 percentage points – Nielsen’s survey revealed. Nielsen’s survey was conducted in sixty-three countries. The average of the European consumer confidence index is 79 index points, while the world average is 98 points. (Nielsen)
Related news
Consumption drives the economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International and domestic FMCG retail outlook: Tamás Kozák in the Chain Bridge Club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: fixed 3 percent SME loan launched on October 6
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >