Nielsen: Despite the slight slowdown, domestic retail is leading in the region
The slowdown in the European economy’s growth rate has also had an impact in Hungary: the growth rate of the continent’s retail sales declined by an average of -2.1 percent in the last quarter of 2018, while by -2.7 percent in Hungary, compared to the same period of last year.
Despite this, the 5.5 percent growth of the country in the last quarter was the second highest in the region. Turkey continues to lead in Europe by a 24.2 percent increase – according to Nielsen’s “Growth Reporter” quarterly European survey.
Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The sales revenue of the animal and vegetable fats and oils product group increased the most
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
