Nielsen: Packaging is a dark horse in case of the new hit products
Packaging design is one of the least mentioned tool of marketing, despite it contributes significantly to the success of the new products in the last two years.
Nielsen’s “Breakthrough Innovations” study includes eleven really succesfull breakthrough new products that reached at least 7.5 million euros or 7.5 million British pounds turnover in Western Europe or 5 million euros in Eastern Europe in the first year of its introduction. And reached at least 90 percent in the second year as well.
Related news
Belgian strawberries get cardboard packaging in Delhaize stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SZ. Variant plans to expand based on the export market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gradual transition: new EU regulation transforms the packaging market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
SAP expands European sovereign cloud offering to drive AI advancements in the region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih removes more than 55 tons of honey of unknown origin from circulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Anuga Organic 2025: Global organic meeting point offers new diversity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >