Nielsen: 41 percent of the Hungarians believe that it is worth to by premium products
Intense and uniquely aromatic arabica coffee, leaf tea on the highest degree of tea culture, sourdough bread made with great care or capsule washing powder. For example, most of the Hungarians are willing to pay more than average amount for such premium products.
Their share in case of coffee or tea is 40 percent, in case of bread and other bakery products: 39 percent, in case of detergents: 38 percent, followed by dairy products: 33 percent, soap and personal care products creams: 32 percent and clothing and footwear 32 percent – reveals Nielsen’s global survey on premium products.
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

