Nielsen: one-fifth of Hungarian buyers buy family-friendly products
When purchasing a new product, one fifth of Hungarian consumers are looking for products that can be used for the whole family, while one-tenth of them are curious in multifunctional products.
The convenience aspect, although has grown in proportion, was still important for only seven percent pf the Hungarians at the time of the last purchase, while customized personalized products only found five percent of buyers – according to the latest report of the Nielsen Market Research Company. (origo)
Related news
PepsiCo teams up with NotCo on NPD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BAILEYS DROPS A CREAMY, NON-DAIRY LIQUEUR MADE WITH OAT MILK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pessimistic consumer sentiment eased somewhat in the euro area in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Raw milk’s price drops below 200 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >