Nielsen: Hungarian retail trade is second in Europe
Brexit insecurity continued to affect the retail sector across the continent, but retail sales in Europe increased by 3.4 percent in the second quarter of 2019 compared to the same period of last year.
In Hungary, the rate of expansion was more than double: 7.7 percent, giving domestic retail sales a silver medal on the continent. Turkey continues to lead in Europe, with a 19.2 percent increase – according to Nielsen’s quarterly European Growth Reporter analysis. (Nielsen)
Related news
Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe’s Plastics Industry In ‘Severe Decline’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl unveils its largest logistics centre in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Life is beautiful in pairs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
