Nielsen: cleaning habits
The dust and dirt remain the enemy consumers of worldwide. It is not surprising that we spend lot of time to clean our homes and keep our clothes clean.
According to a new Nielsen global survey on cleaning and laundry habits, 19 percent of the Hungarian respondents cleans every day, while 27 percent once a week. 17 percent do the washing up daily, 50 percent more than twice a week – nielsen reveals. (Nielsen)
Related news
Foodservice traffic continues to fall as consumers cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Self-Checkout Systems Gain Ground in German Retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A robot vacuum cleaner at home, and the latest top iPhone in Poland, lead the Black Friday top list
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: safe and conscious shopping during Black Friday, this is what shoppers should pay attention to
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The country’s largest school fundraising program, organized by PontVelem, GLS and the Maltese Charity Service, is now ten years old
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


