NGM: the Széchenyi Rest Cards play a key role in the domestic tourism
In June, the Széchenyi Rest Card usage at commercial accommodations increased by 5.4 percent, compared to the same period last year.
In June almost 1.5 billion HUF was spent by using the Széchenyi Rest Cards (SZÉP cards) in about 2,200 hotels. The indicators have shown again that the Széchenyi Rest Card system plays a decisive role in Hungarian tourism – the Ministry of National Economy (NGM) emphasized on Wednesday, commenting on the data of the Central Statistical Office (KSH). (MTI)
Related news
The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era in Budapest’s tourism management: the capital’s TDM model is transforming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five critical mistakes that Hungarian companies still make when it comes to business travel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Ice cream as a season-extending product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The stars were shining bright
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

