The Sunday store closure affected the advertising market
The introduction of the Sunday store closure moved the commercial chains’ advertising spendings as well – vg.hu wrote.
In the first half of this year the retail chains operating in Hungary spent four percent more on advertisings than a year before. This is a significant drop, compared to the 40 percent increase of the recent years. (vg.hu, Diószegi József)
Related news
This is how much pensioner food vouchers are actually worth – each store chain offers a different discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magazine: Transforming bakery industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
GKI: international trade chains are constantly gaining weight
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the lives of sole proprietors will change from January 1: the individual tax-free limit will increase to 20 million forints, SZOCHO will be transformed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

