The Sunday store closure affected the advertising market
The introduction of the Sunday store closure moved the commercial chains’ advertising spendings as well – vg.hu wrote.
In the first half of this year the retail chains operating in Hungary spent four percent more on advertisings than a year before. This is a significant drop, compared to the 40 percent increase of the recent years. (vg.hu, Diószegi József)
Related news
Magazine: Transforming bakery industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
GKI: international trade chains are constantly gaining weight
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The coronavirus changes the Hungarian and regional advertising market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >