Coke bottle isn’t iconic enough
Coca-Cola was unable to convince the judges of the EU General Court to give trademark protection for the new version of its iconic bottle: the court ruled it wasn’t distinctive enough. Coca-Cola sought to convince the court that consumers would see it as a natural evolution of the earlier shape, but the court ruled that it was like the majority of bottles in the market.
Related news
GVH: Coca-Cola changes its distribution contracts as a result of the competition authority’s proceedings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EuroCommerce: ‘parcel tax should be EU-wide’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


